معرفی سفرهای عمو نوروز

شرکت سفرهای عمو نوروز، دارای مجوز رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران،‌ برند خود را به نام این شخصیت ‌فرهنگی به ثبت رسانده است. سابقه تاریخی عمو نوروز در بیشتر کشورهای مشترک در میراث نوروز از جمله کشورهای آسیای میانه گسترده است.

شرکت عمو نوروز تلاش دارد با نگاهی حرفه‌ای، سفر را به‌عنوان ابزاری برای صلح و دوستی به همگان معرفی کند. همچنین این شرکت علاوه‌بر ترغیب افراد به بازدید از جاذبه‌های کشورشان، فرصت دیدار سایر مناطق جهان و تجربه انواع گوناگون سفر را نیز برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

فلسفه وجودی

فلسفه وجودی شرکت عمو نوروز، انگیزه‌بخشی برای سفر و گردشگری به‌منظور ارتقای روحیه، بهبود سلامت و توسعه کیفیت زندگی گروه‌های مختلف جوامع است.

چشم‌انداز

این شرکت تلاش دارد تا به‌لحاظ عملکرد کاری و کیفیت خدمات، به یکی از شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری برتر در سطح بین‌الملل از دیدگاه مشتریان، کارکنان و ذی‌نفعان تبدیل شود.

اهداف

اهداف اصلی شرکت عمو نوروز، ارائه اطلاعات گردشگری ایران و سایر مقاصد دنیا به گردشگران بالقوه و بالفعل، تسهیل در فرآیند انتخاب آگاهانه مقاصد و خدمات‌رسانی به گردشگران در حوزه‌های گوناگون مرتبط با سفر است. این شرکت تلاش دارد تا از طریق کارآفرینی اجتماعی و در اختیار قرار دادن فرصت‌های گردشگری، کیفیت زندگی گروه‌های مختلف جوامع مردمی به‌ویژه گروه‌های کم‌بهره را بهبود دهد. همچنین، کیفیت مناسب محصولات و خدمات مبنی‌‌بر خلاقیت و نوآوری به‌منظور جلب رضایت مشتریان برخوردار از سلیقه‌های متنوع و کسب وفاداری آنان از اهداف مهم این شرکت قلمداد می‌شود.

ساختار سازمانی

در این شرکت به‌‌دلیل بهره‌مندی از منابع انسانی متخصص و باتجربه، فعالیت‌های تیمی و محیط پویای سازمانی، یک ساختار ارگانیک در نظر گرفته شده است. تصویر زیر چارت سازمانی شرکت عمو نوروز را نشان می‌دهد.

چارت سازمانی سفرهای عمو نوروز