چرا عمو نوروز را انتخاب کنیم؟
شرکت عمو نوروز همواره خود را در جایگاه مشتریان و مخاطبان قرار میدهد و این سئوال اساسی را مطرح میکند که چرا باید خدمات این شرکت را انتخاب و خریداری کرد؟ بهمنظور تامین این مهم و در گام بعدی، جلب رضایت و وفاداری مشتریان، ده اصل اساسی مطرح شده است. این اصول در تمام بخشهای سازمانی این شرکت، سرلوحه فعالیتها و تصمیمسازیها قرار گرفته است که عبارتند از:
۱) تضمین کیفیت خدمات
ما در شرکت عمو نوروز به شما اطمینان میدهیم که هر یک از خدمات خود را با کیفیت ایدهآل ارائه دهیم. شرکت عمو نوروز آمادگی دارد در صورتی که رضایت شما از کیفیت هر یک از خدمات بخشهای مختلف این شرکت، تامین نشد، نسبت به جایگزین کردن خدمت مورد نظر اقدام کند.
۲) ارائه قیمتهای رقابتی
شرکت عمو نوروز بهرغم ارائه خدمات باکیفیت تضمینشده و ایدهآل، قیمتهای رقابتی را به مشتریان خود پیشنهاد میدهد. لطفا قیمت هر یک از خدمات شرکت ما را با سایر شرکتهای گردشگری ایران مقایسه کنید!
۳) ارائه خدمات متمایز
همانطور که پیشتر بیان شد، شرکت عمو نوروز دارای خدمات متمایز گوناگون در زمینههای امکانسنجی و طرحهای کسب و کار، تولید محتوا، تورهای متمایز، خدمات گردشگری اجتماعی و سیستمهای نرمافزاری در حوزه گردشگری است. این خدمات بهمنظور تکمیل خدمات اصلی این شرکت و تامین انتظار گروههای مختلف مشتریان ارائه میشود.
۴) استفاده موثر از تکنولوژی و فناوری
تکنولوژی و فناوری روز باعث تسهیل در ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، ارتباط موثر با مشتریان و بهبود فرآیندهای درون سازمانی میشود. از اینرو، شرکت عمو نوروز بهعنوان یک سازمان یادگیرنده، همراستا با شعار سازمان جهانی گردشگری در سال 2018 (گردشگری و تحول دیجیتالی)، فواید تحولات عصر دیجیتال را مد نظر و ابزارهای تکنولوژی و فناوری را مورد استفاده قرار میدهد.
۵) تعهد به انجام مسئولیتهای اجتماعی
ما اعتقاد داریم که ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بدون تعهد به انجام مسئولیتهای اجتماعی کافی نیست. به همین دلیل، همواره در راستای ارائه خدمات بر مواردی همچون اشتغال، آموزش و توانمندسازی جوامع محلی، ارائه فرصتهای برابر گردشگری به گروههای مختلف جوامع، حفظ منابع محیطزیست و سلامت مشتریان، تاکید داریم.
۶) تحقیق و توسعه مستمر
امروزه یکی از روشهای اصلی افزایش سهم بازار و کسب رضایت مشتریان، تاکید بر تحقیق و توسعه مستمر است؛ چراکه نیازها و سلایق مشتریان در بخشهای مختلف بازار، به دلایلی مانند عوامل فرهنگی و جمعیتشناختی (سن، طبقه اقتصادی، تحصیلات)، متفاوت است. در شرکت عمو نوروز با درک این مهم و با انجام تحلیلهای مختلف بازار، برای گروههای متنوع مشتریان، خدمات منطبق با نیازها و سلایق آنها ارائه میشود.
۷) منابع انسانی آموزشدیده و مجرب
شرکت عمو نوروز یک شرکت یادگیرنده است. آموزشهای گوناگون به منظور توسعه و بهروزرسانی مستمر دانش و مهارتهای فردی و سازمانی و در نهایت، تامین انتظارات مشتریان، یکی از سیاستهای اصلی این شرکت تلقی میشود.
۸) پشتیبانی 24 ساعته
به دلیل ضرورت پاسخگویی بهموقع، تیم پشتیبانی ما بهصورت 24 ساعته در هفت روز هفته، پاسخگوی درخواستها و نظرات مشتریان است.
۹) انرژی مثبت
بخشی مهم از عملکرد سازمانی ما در شرکت عمو نوروز متکی بر سطح رضایت مشتریان بیرونی و درونی (کارکنان) است. این مهم، علاوهبر کیفیت بالای خدمات، از طریق شرایط شغلی و جو سازمانی ایدهآل امکانپذیر خواهد بود. در این راستا، تاکید بر انتقال انرژی مثبت بین دو گروه فوق با روشهایی چون احترام به فرهنگهای گوناگون، همدلی و لبخند همواره از اصول ارتباطی است که در همه ردههای سازمانی شرکت عمو نوروز مد نظر قرار میگیرد.
۱۰) تعهد به کد اخلاق سازمان جهانی گردشگری
علاوهبر موارد فوق، شرکت عمو نوروز، خود را متعهد به رعایت اصول دهگانه کد جهانی اخلاق گردشگری میداند که توسط سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) تدوین شده است. این اصول شامل ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیستمحیطی است که هم در جوامع میزبان و هم در بین مهمانان میتواند منجر به ایجاد رفتارهای بهینه شود. این اصول عبارتند از:
- اصل اول: شناخت متقابل و احترام بین مردم و جوامع
- اصل دوم: گردشگری بهعنوان ابزاری برای شکوفایی انفرادی و اجتماعی
- اصل سوم: گردشگری بهعنوان یکی از عوامل توسعه پایدار
- اصل چهارم: جایگاه میراث فرهنگی در گردشگری و نکات مورد توجه در بهبود آن
- اصل پنجم: گردشگری بهعنوان یک فعالیت سودمند برای کشورهای میزبان و جوامع محلی
- اصل ششم: تعهدات گروههای ذینفع در توسعه گردشگری
- اصل هفتم: حقوق گردشگران
- اصل هشتم: آزادی گردشگران در جابهجایی
- اصل نهم: حقوق کارکنان و کارآفرینان در صنعت گردشگری
- اصل دهم: اجرای اصول قوانین اخلاقی جهانی برای گردشگری